klepanie 1.9 PD 77kW

Napísať odpoveď
p3klinux
Registrovaný člen SEAT Fórum
Registrovaný člen SEAT Fórum
Príspevky: 39
Dátum registrácie: 13 Dec 2010, 20:15
Auto: Inca ('95-'03)
Pohlavie: Muž
Okres: KS - Košice-okolie

klepanie 1.9 PD 77kW

Príspevok od užívateľa p3klinux » 15 Feb 2013, 18:08

chcem sa opytat odbornikov na motory (ja som sa este s tym nestretol)
V nemenovanom servise bola demontovana hlava z dovodu, ze zhavic bol zalomeny. Po poskladani auto islo prvy den bez problemov. Druhy den poobede bolo pocut dost silne klepanie v motore, ktore po zohriati trochu ustalo, ale stale ho bolo pocut.
Treti den rano stale klepe, startovalo na 3 valce, cely cas jeden valec akoby vynechaval, tak som ho niesol naspet do servisu.

Demontaz, nic nezistili, vymenili dva hydraulicke zdvihatka, poskladali a nechali bezat.
Klepavy zvuk zmizol, ale objavila sa nafta v oleji (dost vela)
Vybrali sa vstreky, vraj treba menit gumicky.
Na stvrtom valci bol dost silny otlacok od pritlacneho pliesku co drzi trysku. Pritlacny pliesok ocividne poskodeny. Zavit na skrutke v hornej casti tiez poskodeny.
Mne to pripada, ze pri skladani tryska nesadla dobre, oni ju sice zatiahli, ale nebola na svojom mieste. (to by vysvetlovalo preco auto slo prvy den v poriadku) potom sa tryska vplyvom tepla a vybracii usadila do svojej polohy, lenze tym padom nebola utiahnuta a zacalo klepat. To by vysvetlovalo otlacok na hlave a poskodeny pritlacny pliesok. Comu ale zatial nerozumiem preco sla nafta do oleja?????
Samozrejme v servise tvrdili, ze vsetko utiahli ako mali.
A co bolo este zaujimave, ze vstreky (vsetky styri) boli na hornej casti zosuchane z jednej strany, a to iste bolo vidiet aj na hlave. Akoby tie vstreky neboli vystredene. To je normalne na tychto motoroch, alebo ten mechanik nevie ako sa to ma skladat.

Dakujem za odpovede.

Užívateľov profilový obrázok
1soda
Člen SEAT Fórum lvl. 5000
Člen SEAT Fórum lvl. 5000
Príspevky: 11047
Dátum registrácie: 19 Apr 2009, 18:26
Auto: Nemam SEAT, som votrelec...
Pohlavie: Muž
Okres: BA - Bratislava

Re: klepanie 1.9 PD 77kW

Príspevok od užívateľa 1soda » 15 Feb 2013, 18:17

tak k nafte v oleji,ak mas problem so vstrekom,prve co je ,unikne nafta do oleja .
CO sa tyka osuchania vstrekov a aj hlavy,je to bezny jav ktory sa stava . K ostatnemu ti nenapisem nic,lebo by to bolo vsetko len hadanie .Netusim kolko to ma KM,ale zalomit zhavic je pri tychto motoroch vcelku vzacny jav,za dalsie,prezrad mi ako ho odvrtavali ,zvnutra ? ...asi nie,robi sa to zvonku a tak ako to je ,nedava sa kvoli tomu dole hlava na tychto motoroch.
Golf 2.0 tdi 150 highline

p3klinux
Registrovaný člen SEAT Fórum
Registrovaný člen SEAT Fórum
Príspevky: 39
Dátum registrácie: 13 Dec 2010, 20:15
Auto: Inca ('95-'03)
Pohlavie: Muž
Okres: KS - Košice-okolie

Re: klepanie 1.9 PD 77kW

Príspevok od užívateľa p3klinux » 14 Okt 2013, 14:14

Takze len napisem ako to cele dopadlo.
Vysledok bol ze sa pouzila hlava z ineho auta aj so vstrekmi odvtedy nie je problem.
akurat mi vychadza asi o 0.5l/100km vyssia spotreba, ale uz to radsej neriesim. Som rad ze auto ide.

Užívateľov profilový obrázok
1soda
Člen SEAT Fórum lvl. 5000
Člen SEAT Fórum lvl. 5000
Príspevky: 11047
Dátum registrácie: 19 Apr 2009, 18:26
Auto: Nemam SEAT, som votrelec...
Pohlavie: Muž
Okres: BA - Bratislava

Re: klepanie 1.9 PD 77kW

Príspevok od užívateľa 1soda » 14 Okt 2013, 14:30

pri vymene,vyberani hlavy vybrali vstreky,dali ich spat,nedali nove skrutky a jedna sa povolila a odjebkala zavit aj okolie,detto ti nevymenili gumicky,inak by neboli zle.
Teraz ti zase netrafili vstreky,ktore sice idu,ale maju ine hodnoty,preto aj ta spotreba na palubaku
Golf 2.0 tdi 150 highline

Napísať odpoveď

Návrat na "Motor"