VYSTRAHA ! - olej /longlife

Užívateľov profilový obrázok
tomass.ra
Člen SEAT Fórum lvl. 2
Člen SEAT Fórum lvl. 2
Príspevky: 215
Dátum registrácie: 13 Dec 2012, 18:57
Auto: Altea ('04-)
Pohlavie: Muž
Okres: DS - Dunajská Streda

Re: VYSTRAHA !

Príspevok od užívateľa tomass.ra » 09 Apr 2014, 22:34

tunerko napísal:špecifikaciu je potrebne zachovať
len detail k momenťaku : ano momentak použivať ale treba davať potom vždy novy vypustny šrob(alebo ine šroby) lebo tym padom je to bezpredmetne.
ruku na srdce kolkati z Vas menia napr vypuštak vo vani za novy pri vymene oleja :D ?
Keď som som jeden čas chodil do Oil partnera, tam po siedmich vymenach menili vypustny.
SEAT ALTEA 1.9 77kw TDI BLS dpf STYLANCE 6DSG `08

Užívateľov profilový obrázok
turbodrinec

Re: VYSTRAHA !

Príspevok od užívateľa turbodrinec » 10 Apr 2014, 00:04

odporucam kuknut:

1. https://www.youtube.com/watch?v=KC-SxrsgEwo" onclick="window.open(this.href);return false;
2. https://www.youtube.com/watch?v=oIkxlWpJ6bk" onclick="window.open(this.href);return false;

Užívateľov profilový obrázok
1soda
Člen SEAT Fórum lvl. 5000+
Člen SEAT Fórum lvl. 5000+
Príspevky: 11253
Dátum registrácie: 19 Apr 2009, 18:26
Auto: Nemam SEAT, som votrelec...
Pohlavie: Muž
Okres: BA - Bratislava

Re: VYSTRAHA !

Príspevok od užívateľa 1soda » 10 Apr 2014, 08:42

jedina chyba,ze nema ako vycistit olejove kanale vsetky ,priestor filtra a vsetky mazacie otvory na loziska ojnicne,klukove ....takze toto je len otazka casu kedy sa to pridre
Seat ibiza cupra 1.8 tsi 270ps/394nm- IS20 ,profituning

Užívateľov profilový obrázok
allsheFR
Člen SEAT Fórum lvl. 5
Člen SEAT Fórum lvl. 5
Príspevky: 3325
Dátum registrácie: 23 Sep 2009, 14:16
Auto: Nemam SEAT, som votrelec...
Pohlavie: Muž
Okres: DE - Nemecko
Kontaktovať užívateľa:

Re: VYSTRAHA !

Príspevok od užívateľa allsheFR » 10 Apr 2014, 08:59

akurat som chcel napisat ze sak nevycistil vobec olejove kanaliky ani nic okolo kluky atd .... toto keby som videl v motore, ide kompletne vonku, a tak jak je cely do nejakej ultrazvukovej vane by som ho drbol na par hodin, pripadne nejaka parna cisticka velka alebo co ja viem jak sa to cisti ....
Obrázok

Užívateľov profilový obrázok
petos19

Re: VYSTRAHA !

Príspevok od užívateľa petos19 » 14 Apr 2014, 21:21

1.2TSI nedožitých 57.000km, nech mu jem zem ľahká.

Obrázok

Obrázok

Užívateľov profilový obrázok
kaktusik999
Člen SEAT Fórum lvl. 2
Člen SEAT Fórum lvl. 2
Príspevky: 214
Dátum registrácie: 06 Okt 2011, 15:48
Auto: Ibiza 6l ('02-'08)
Pohlavie: Muž
Okres: BR - Brezno

Re: VYSTRAHA !

Príspevok od užívateľa kaktusik999 » 14 Apr 2014, 21:25

1soda napísal:NEOPOVAZTE SA DODRZIAVAT VYMENNY INTERVAL OLEJA 30.000KM ,A ANI NIC,CO SA PODOBA NA 20.000 KM !! ( v pripade ze vam je u pi*i ze sa vam dojebava motor si robte co chcete )

Dnes vymena oleja v motora 2.0 tfsi (oznacenie tsi hore na plaste) . Auto ma 21007km ,jedna sa o Golf VI R ,2012/2,cize 2 rocne auto bez vymeny oleja. Po vypusteni oleja bol cierny ako z dizlu,smrdel po palive . Po vybrati olejoveho filtra ma prekvapila vec,ze bol skruteny ,to sa stava ak uz slabsie prepusta. No co ma prekvapilo viac,ze ked som ho chcel vybrat ,ROZPADOL sa mi v rukach ako keby to bol zhnity suchohrib (v oblasti kde cigani neexistuju) . Ak by sa bol rozpadol priamo v aute ,zanese to cely motor a ten je nepouzitelny .

Nebolo to prve auto ktore som takto riesil a silno ma prekvapuje ze je niekto natolko hlupy,ze veri long life intervalom.

Zoberte si z toho co chcete ,prislo mi ako povinnost vam to sem napisat. Foto nizsie.

Obrázok

edit, video - http://www.youtube.com/watch?v=JnXMO8MO ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Moj kolega menil olej na aute po 85 tisic km... tento golf je este v norme :lol: :lol: :lol:
Powered By NETOPIER

Užívateľov profilový obrázok
1soda
Člen SEAT Fórum lvl. 5000+
Člen SEAT Fórum lvl. 5000+
Príspevky: 11253
Dátum registrácie: 19 Apr 2009, 18:26
Auto: Nemam SEAT, som votrelec...
Pohlavie: Muž
Okres: BA - Bratislava

Re: VYSTRAHA !

Príspevok od užívateľa 1soda » 14 Apr 2014, 21:28

V norme uz nieje nic,co ma viac ako 15tkm na jednu olejovu napln .
Inak vsimnite si na tom obrazku s tym filtrom ,ze je tam doslova piesok z toho zniceneho oleja. To je to co brusi ten motor.
Seat ibiza cupra 1.8 tsi 270ps/394nm- IS20 ,profituning

Užívateľov profilový obrázok
Astral
Registrovaný člen SEAT Fórum
Registrovaný člen SEAT Fórum
Príspevky: 18
Dátum registrácie: 09 Apr 2014, 22:10
Auto: Leon 5F ('13-)
Pohlavie: Muž
Okres: BB - Banská Bystrica

Re: VYSTRAHA !

Príspevok od užívateľa Astral » 15 Apr 2014, 09:48

petos19 napísal:1.2TSI nedožitých 57.000km, nech mu jem zem ľahká.

Obrázok

Obrázok
Čo sa stalo tej 1,2ke?
Obrázok

Užívateľov profilový obrázok
kornel

Re: VYSTRAHA !

Príspevok od užívateľa kornel » 15 Apr 2014, 10:11

zeby klasika problem s preskocenim rozvodov a v tomto pripade to viedlo az fatalnej destrukcii..

Užívateľov profilový obrázok
petos19

Re: VYSTRAHA !

Príspevok od užívateľa petos19 » 15 Apr 2014, 10:39

Tak tak, stretol sa...

Užívateľov profilový obrázok
Astral
Registrovaný člen SEAT Fórum
Registrovaný člen SEAT Fórum
Príspevky: 18
Dátum registrácie: 09 Apr 2014, 22:10
Auto: Leon 5F ('13-)
Pohlavie: Muž
Okres: BB - Banská Bystrica

Re: VYSTRAHA !

Príspevok od užívateľa Astral » 15 Apr 2014, 10:43

kornel napísal:zeby klasika problem s preskocenim rozvodov a v tomto pripade to viedlo az fatalnej destrukcii..
sorry za off topic ale neni to normalne pri tomto motore,chystam sa totiz taky kupit :)
Obrázok

Užívateľov profilový obrázok
kornel

Re: VYSTRAHA !

Príspevok od užívateľa kornel » 15 Apr 2014, 11:04

tak urcite, ze sa to slovom "normalne" nazvat neda :) ..tie retazove rozvody su tam nedobre vyriesene ako celok.. ocividne zle vyriesena distribucia oleja k hydronapinaku, nevhodny samotny hydronapinak, ktory nema system aretacie piestika, retiazka tiez by zrejme mohla byt odolnejsia + k tomu vsetkemu LongLife intervaly vymien oleja to cele len podporia, + netreba zabudat aj na sposob prevadzkovania, co dokaze tiez vyznamne ovplyvnit pravdepodobnost problemov a celkovu kondiciu.. a este by som k tomu spomenul aj nizke zotrvacne hmostnosti tychto malych a este aj zamerne odlahcovanych motorcekov na kazdy gram hmoty, co prave sposobuje znacne parazitne frekvencie,chvenia ako aj razy do rozvodoveho a klukoveho mechanizmu pri zmenach otacok a jazdneho rezimu, co ovplyvnuje vydrz a spolahlivost komponentov a to najma prave toho rozvodoveho mechanizmu.

Užívateľov profilový obrázok
bacil666
Člen SEAT Fórum lvl. 4
Člen SEAT Fórum lvl. 4
Príspevky: 1318
Dátum registrácie: 24 Mar 2011, 07:42
Auto: Leon 1M ('99-'05)
Pohlavie: Muž
Okres: BL - Bratislava
Bydlisko: Bratislava

Re: VYSTRAHA !

Príspevok od užívateľa bacil666 » 15 Apr 2014, 11:07

AMEN :D
Škodofka, kvôli dzecom
ex - Exeo ST TDI
ex - Leon 1Prd TDI
ex - Ibiza ST TSI - Trvalo Sposobena Invalidita
ex - Cordoba HTP - Hovno To Pojde

Užívateľov profilový obrázok
petos19

Re: VYSTRAHA !

Príspevok od užívateľa petos19 » 15 Apr 2014, 11:08

Astral napísal:
kornel napísal:zeby klasika problem s preskocenim rozvodov a v tomto pripade to viedlo az fatalnej destrukcii..
sorry za off topic ale neni to normalne pri tomto motore,chystam sa totiz taky kupit :)

V akom aute?

Užívateľov profilový obrázok
Astral
Registrovaný člen SEAT Fórum
Registrovaný člen SEAT Fórum
Príspevky: 18
Dátum registrácie: 09 Apr 2014, 22:10
Auto: Leon 5F ('13-)
Pohlavie: Muž
Okres: BB - Banská Bystrica

Re: VYSTRAHA !

Príspevok od užívateľa Astral » 15 Apr 2014, 11:12

kornel napísal:tak urcite, ze sa to slovom "normalne" nazvat neda :) ..tie retazove rozvody su tam nedobre vyriesene ako celok.. ocividne zle vyriesena distribucia oleja k hydronapinaku, nevhodny samotny hydronapinak, ktory nema system aretacie piestika, retiazka tiez by zrejme mohla byt odolnejsia + k tomu vsetkemu LongLife intervaly vymien oleja to cele len podporia, + netreba zabudat aj na sposob prevadzkovania, co dokaze tiez vyznamne ovplyvnit pravdepodobnost problemov a celkovu kondiciu.. a este by som k tomu spomenul aj nizke zotrvacne hmostnosti tychto malych a este aj zamerne odlahcovanych motorcekov na kazdy gram hmoty, co prave sposobuje znacne parazitne frekvencie,chvenia ako aj razy do rozvodoveho a klukoveho mechanizmu pri zmenach otacok a jazdneho rezimu, co ovplyvnuje vydrz a spolahlivost komponentov a to najma prave toho rozvodoveho mechanizmu.
No popravde bude to moj prvy motor :) a necakam ze vydrzi 400 000km ale takisto necakam ze vydrzi 60 000 :rol:

mimochodom vdaka za vycerpavajucuodpoved ;)
Obrázok

Napísať odpoveď

Návrat na "Motor"