SEAT LEON ST 1,4 92 KW ALEBO 110KW.

rv. 2013+
martin16
Registrovaný člen SEAT Fórum
Registrovaný člen SEAT Fórum
Príspevky: 24
Dátum registrácie: 01 Okt 2017, 08:31
Auto: Leon 5F ('13-)
Pohlavie: Muž
Okres: BA - Bratislava

SEAT LEON ST 1,4 92 KW ALEBO 110KW.

Príspevok od užívateľa martin16 » 01 Okt 2017, 09:58

ZDRAVIM.POPROSOM O RADU.CO JE VHODNEJSIE DAT DO TAKEHOTO AUTA 92KW ALEBO 110KW.BUDEM JAZDIT SAM PO DIALNICI 1 HOD TAM A SPÄT.ALEBO JE VHODNEJSIE 2,0 NAFTAK.JAZDIM PRIEMERNE.CI TA 110 NA 1,4 NENI VELA A CI SA NEBUDE KAZIT TO VYPINANIE VALCOV.DAKUJEM.

Užívateľov profilový obrázok
chrobu
Člen SEAT Fórum lvl. 3
Člen SEAT Fórum lvl. 3
Príspevky: 549
Dátum registrácie: 19 Okt 2015, 16:46
Auto: Leon 1P ('05-13)
Pohlavie: Muž
Okres: BL - Bratislava

Re: SEAT LEON ST 1,4 92 KW ALEBO 110KW.

Príspevok od užívateľa chrobu » 01 Okt 2017, 22:55

110kw urcite neni vela. Skor by som povedal ze 92kw je na spodnej hrane akceptovatelnosti a samozrejme hlavne 200NM vs. 250NM je tiez dost rozdiel na ceste. Ak sa mas rozhodnut medzi 110 a 92 tak urcite ber 110 ak mas tu moznost. 110kw verzia ma vacsie turbo, lepsiu prevodovku (rovnaku ako 1.8TSI) a tiez vacsiu spojku (tiez rovnaku ako 1.8 TSI). Tych 50NM je citit dost. Lepsie sa s tym jazdi. Pokial ide o vypinanie valcov, par rokov dozadu som sa toho aj ja bal, ale teraz je to uz overene relativne slusne a prax ukazala, ze je to viacmenej berzproblemove.

Pokial ide o 2.0 tdi, tiez dobra volba. Nepises kolko km rocne najazdis. Ak najazdis 40+ rocne tak by som urcite isiel do 2.0 TDI. Ak najazdis klasicky priemer +-20 tak by som osobne bral 1.4 tsi 110kw. Ale samozrejme vsetko je aj otazka penazi a co preferujes.
Seat Leon 5F ST, 1.4 TSI FR
MST air intake, 04E145704P TURBO, AMA Exhaust, Profituning chip, 184PS 306NM, VW GOLF mk7 GTI, APR stage 2, velky cooler, iPE turboback vyfuk, 337k 550nm

Užívateľov profilový obrázok
1soda
Člen SEAT Fórum lvl. 5000+
Člen SEAT Fórum lvl. 5000+
Príspevky: 11270
Dátum registrácie: 19 Apr 2009, 18:26
Auto: Nemam SEAT, som votrelec...
Pohlavie: Muž
Okres: BA - Bratislava

Re: SEAT LEON ST 1,4 92 KW ALEBO 110KW.

Príspevok od užívateľa 1soda » 01 Okt 2017, 23:28

S 2.0tdi spravis na dialnici bez omedzovania sa dost slusnu spotrebu a dlhodobo sa to oplati (ma dlhu prevodovku 2000ot/cca120km ,alebo 2500ot /150kmh) . Tiez je moznost neskor chipnut na vyssi vykon a krutiaci moment bez citelneho navysenia spotreby . Pri dlhodobych jazdach mimo mesta sa v klude dostanes na 5l spotrebu.
Seat leon 2.0 tdi 150 ST FR 4drive,profituning 186/415 +decent upravy

klaco
Člen SEAT Fórum lvl. 2
Člen SEAT Fórum lvl. 2
Príspevky: 126
Dátum registrácie: 08 Máj 2014, 10:43
Auto: Leon 5F ('13-)
Pohlavie: Muž
Okres: MT - Martin

Re: SEAT LEON ST 1,4 92 KW ALEBO 110KW.

Príspevok od užívateľa klaco » 02 Okt 2017, 12:41

Jazdím tú 110kW verziu od 03/2015, priemernú spotrebu mám 6,2-6,5 litra a to väčšinou (80%) jazdím mesto. Mimo mesta 200 km po okreskách mám spotrebu 5,1-5,3 litra, diaľnica do 6 litrov. Slabšiu verziu si neviem predstaviť :)

Užívateľov profilový obrázok
lookisvk
Člen SEAT Fórum lvl. 3
Člen SEAT Fórum lvl. 3
Príspevky: 543
Dátum registrácie: 11 Okt 2015, 15:23
Auto: Leon 1P ('05-13)
Pohlavie: Muž
Okres: TN - Trenčín

Re: SEAT LEON ST 1,4 92 KW ALEBO 110KW.

Príspevok od užívateľa lookisvk » 02 Okt 2017, 17:36

To aj ratate podla tankovania ci to davate hodnoty podla palubaku??? To som zaspal dobu alebo tie benziny tak malo zeru?

Užívateľov profilový obrázok
blahes
Člen SEAT Fórum lvl. 4
Člen SEAT Fórum lvl. 4
Príspevky: 1888
Dátum registrácie: 27 Nov 2008, 16:13
Auto: Ibiza 6k ('93-'02)
Pohlavie: Muž
Okres: NZ - Nové Zámky
Kontaktovať užívateľa:

Re: SEAT LEON ST 1,4 92 KW ALEBO 110KW.

Príspevok od užívateľa blahes » 02 Okt 2017, 18:42

to su len tie lahucke nozicky, ze ledva pohladkaju plynovy pedal :D


Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
ex... 1997 Toledo 1L 1.9tdi 66kw bounce edition
.
ex... 2008 Ibiza FR 1.9tdi :)
.
2010 Renault Megane RS Cup 250 :)

Užívateľov profilový obrázok
chrobu
Člen SEAT Fórum lvl. 3
Člen SEAT Fórum lvl. 3
Príspevky: 549
Dátum registrácie: 19 Okt 2015, 16:46
Auto: Leon 1P ('05-13)
Pohlavie: Muž
Okres: BL - Bratislava

Re: SEAT LEON ST 1,4 92 KW ALEBO 110KW.

Príspevok od užívateľa chrobu » 02 Okt 2017, 20:08

No chlapci je to tak. Ako pise kolega hore mam priemer dlhodobo okolo 6,3. A to skutocne nejazdim tak, ze by som hladkal plyn ani zdaleka. Prave naopak casto tomu nakladam, zena sa stazuje, ze tomu autu robim stale zle. :lol:
Dialnica pri 140-150 tak 6,5 pri 120-130 tak 6 a 110 5,7 cca. Okresky sa daju jazdit ak ides 90 a na spotrebu aj za 4,6 v pohode.
Samozrejme ak ako Nino co mal 1.4tsi 110kw stojis vkuse v zapche v meste a ked si neni v zapche tomu furt nakladas plyn brzda a nikdy nejdes mimo mesto tak spotreba 8,5-9. Ale vypovedna hodnota takejto spotreby je 0 (slovom nula) nakolko to je velmi nestandartne.

Poznam cca 5 ludi co jazdia tieto motorizacie kazdodenne a maju spotreby dlhodobe priemerne od 5,8-7,1 podla toho ako a kde jazdia.
Seat Leon 5F ST, 1.4 TSI FR
MST air intake, 04E145704P TURBO, AMA Exhaust, Profituning chip, 184PS 306NM, VW GOLF mk7 GTI, APR stage 2, velky cooler, iPE turboback vyfuk, 337k 550nm

Užívateľov profilový obrázok
1soda
Člen SEAT Fórum lvl. 5000+
Člen SEAT Fórum lvl. 5000+
Príspevky: 11270
Dátum registrácie: 19 Apr 2009, 18:26
Auto: Nemam SEAT, som votrelec...
Pohlavie: Muž
Okres: BA - Bratislava

Re: SEAT LEON ST 1,4 92 KW ALEBO 110KW.

Príspevok od užívateľa 1soda » 02 Okt 2017, 20:25

Nino ale mal real spotrebu v meste,tak ako ju mal real na kazdom inom aute ktore maju v rodine a ktore skusal na tych istych tratiach. Ci uz MB a 180cdi amg pack,alebo teraz corsu 1.3cdti ,tak micu colt ci leon a ine . A jedine pri leone som ho pocul picovat na spotrebu ak nesleduje a nekontroluje svoju vasen . Takze velka cast fajn spotreby je stylom jazdy a prostredim kde auto jazdi ,co ale neznamena,ze ak niekto jazdi v meste ,vypovedna hodnota je nula . Nulovu vypovednu hodnotu ma len tvoj nazor v tomto pripade . On mal totiz tu spotrebu v realite. Ci mas niekde predpis,kde sa nemoze auto vyuzivat v meste ,lebo to nezapada do priemeru spotrieb tvojich kamosov?
Seat leon 2.0 tdi 150 ST FR 4drive,profituning 186/415 +decent upravy

Užívateľov profilový obrázok
chrobu
Člen SEAT Fórum lvl. 3
Člen SEAT Fórum lvl. 3
Príspevky: 549
Dátum registrácie: 19 Okt 2015, 16:46
Auto: Leon 1P ('05-13)
Pohlavie: Muž
Okres: BL - Bratislava

Re: SEAT LEON ST 1,4 92 KW ALEBO 110KW.

Príspevok od užívateľa chrobu » 02 Okt 2017, 21:06

Nemyslim si, ze moj nazor nema vypovednu hodnotu lebo moj nazor je podlozeny skusenostou a 70000km + dalsich 50000km na firemnom aute + dalsie desiatky az stovky ludi a stotisice kilometrov na spritmonitore.de + skusenost Juraja co robil predajcu a mal desiatky zakaznikov a spatnu vazbu od nich a koniec koncov aj inych ludi tu na fore co maju tie motorizacie. Vsak nech napisu, spravcanetu alebo brandy46 alebo masur a ostatny aku maju spotrebu. Pokial viem maju od 6-7.

Na Nina to vobec nemyslim nijak v zlom, Nino je fajn chalan pozname sa osobne a vzdy pokecame popiseme. Ale skratka to aku mal spotrebu sa hlboko, daleko vymyka priemeru vsetkych ostatnych. Nepaci sa mi, ze tu sirite take bludy o spotrebe 9 litrov a podobne. Potom si niekto kto chce objektivne informacie o spotrebe tych motorov tu precita tie bludy a bude sa rozhodovat neobjektivne na zaklade polopravd.
Seat Leon 5F ST, 1.4 TSI FR
MST air intake, 04E145704P TURBO, AMA Exhaust, Profituning chip, 184PS 306NM, VW GOLF mk7 GTI, APR stage 2, velky cooler, iPE turboback vyfuk, 337k 550nm

Užívateľov profilový obrázok
1soda
Člen SEAT Fórum lvl. 5000+
Člen SEAT Fórum lvl. 5000+
Príspevky: 11270
Dátum registrácie: 19 Apr 2009, 18:26
Auto: Nemam SEAT, som votrelec...
Pohlavie: Muž
Okres: BA - Bratislava

Re: SEAT LEON ST 1,4 92 KW ALEBO 110KW.

Príspevok od užívateľa 1soda » 02 Okt 2017, 21:13

Pisal som ,ze tvoj nazor na nina ma nulovu hodnotu ;) ...ze mas spotrebu aku mas sa nepriecim,mas oci,vidis co ti pise palubak.

Beries to moc bytostne a osobne. Myslim ze blud je cosi vymyslene. Nino pisal real spotrebu dosiahnutu v inom rezime ako mas ty. Tiez mal na zaciatku 6-7l spotrebu. Ked to ale vela krat prepocital zistil,ze je to viac....za druhe ,ked zistil ako jazdi silne tdi ,bolo mu trapne ze musi sledovat kedy sa moze v meste nahanat.

Kazdopadne by si mal ty pre istotu skusit real spotrebu 150+ tdi v meste aj mimo,aby si chapal v akom blude zijes ty osobne a chapal ninove pocity:)

Okrem toho ak sa tak rad opieras o spotreby ludi. Na spritmonitore mas krasny rozpis spotrieb a najdes tam desiatky ludi co maju spotreby 8 l + na 1.4tsi a staci si pozriet kde jazdia. Clovek co jazdi 17% mesto a ostatne dialnice a okresky ma 6litrov na tsi. Ale dalsi co jazdi 49% mesto ma uz spotrebu 8 litrov. A to je priemer. Individualne spotreby sa mu pohybuju aj do 9 ci 11 litrov. Cize aj 8-9 su realne spotreby na 1.4 TSI,ak to pouzivas v meste. Priamo tam,kde sa akoze benziny viac hodia :)
Naposledy upravil/-a 1soda v 02 Okt 2017, 21:41, upravené celkom 1 krát.
Seat leon 2.0 tdi 150 ST FR 4drive,profituning 186/415 +decent upravy

Užívateľov profilový obrázok
erik131
Člen SEAT Fórum lvl. 2
Člen SEAT Fórum lvl. 2
Príspevky: 326
Dátum registrácie: 26 Mar 2014, 00:30
Auto: Leon 5F ('13-)
Pohlavie: Muž
Okres: GA - Galanta
Bydlisko: Sereď, SVK

Re: SEAT LEON ST 1,4 92 KW ALEBO 110KW.

Príspevok od užívateľa erik131 » 02 Okt 2017, 23:13

A čo také DPF v prípade motorov TDI? Nezanáša sa to v meste?

Predpokladám že čo ľudia tu na fóre, poznáme ako fungujú motory, ako sa k ním treba správať. Teda že motor treba zohriať, turbo treba dať dochladiť, že sa vypaľuje DPF, že TSI pri dlhodobo nízkych otáčkach tvorí karbon a podobne.
Lenže čo sa stretávam 70% mojich zákazníkov, toto absolútne neriešia. A už mnoho ľudí mi príde že práve DPF ich zrujnovalo, a pri otázke na trasy a využitie je odpoveď: jazda v meste 10-20km, nie na jeden záťah.
Oni chcú naštartovať a ísť, neriešiť čo treba spraviť aby motor ideálne fungoval. Ja viem je to pritiahnuté za vlasy, ale je to tak a tomu sa prispôsobujú aj automobilky, či už motormi, technikou, podvozkami atď. Proste auto pre masy ľudí.
Okrem toho ďaľší fenomén tejto doby (viem, niektoré automobilky to používajú pár rokov) je AdBlue, kde v meste vydrží nádržka 7-8tkm, na diaľnici aj 16tkm (cca 14l má nádrž)

Jazdím teraz Superb 2.0TDI 110kW, manuál. K tomu sa diesel hodí, pretože to má jazdiľ diaľnice a dlhé cesty. Na druhej strane mi vadí to, že motor má síce krásny mamuťí záťah ktorý začne pri 1800 a skončí pri 3200 otáčkach. V meste mi vadí pri 50tke dlhá 4.ka a krátka 3.ka. Naopak baví ma jazdiť diaľnicu keď idem 160, motor si točí nejakých 2800 otáčok a v pohodlí sa veziem. Spotrebu, nakoľko to je surový motor (1000km) neriešim, aktuálne jazdím priemer za 6,5l. 80% idem diaľnicu a obchvat.
Čo mi tiež vadí je že kým sa TDI zohreje olej na 80°C na mojom TSI už mám 8km 105°C. Samozrejme som si vedomí, že to je konštrukciou a efektivitou motora TDI vs TSI.

Jazdil som dlhodobo Octaviu 1.2TSI 81kW, ten motor je pre mestký a prímeststký režim úplne dostatočný. Svižný chod, okamžité zohriatie, a veľmi tichučký. To ako som jazdil v BA s 1.8TSI za 9l, som jazdil s Octaviou za 6,5-7l, diaľnicu 140km za 6,3l.

Čím viac modelov a motorov si skúšam, stále mi platí pravidlo. Ak dochádzam na diaľnici, okreskách 50km denne na záťah idem do TDI (ja do TDI nepôjdem nikdy, ale chápete ma :D) Naopak ak sa pohybujem každé ráno v zápche 15-20km, viac stojím ako idem, štartujem aj 5-6 krát kým spravím 50km, volím si TSI ktorý bude pre mňa ako užívateľa pohodlnejší. Možno nebudem jazdiť za 5l, ale spotreba nie je jediný parameter pri aute.
Stále sa ale bavím o novom a nie jazdenom aute, kde sa aj cena premietne inak. Diesel je pri nákupe stále o cca 1500 až 2000 eur drahší. Čo treba vedieť na tej spotrebe ušetriť.
Seat Leon ST FR 1.8 TSI manual, emocion red

Užívateľov profilový obrázok
chrobu
Člen SEAT Fórum lvl. 3
Člen SEAT Fórum lvl. 3
Príspevky: 549
Dátum registrácie: 19 Okt 2015, 16:46
Auto: Leon 1P ('05-13)
Pohlavie: Muž
Okres: BL - Bratislava

Re: SEAT LEON ST 1,4 92 KW ALEBO 110KW.

Príspevok od užívateľa chrobu » 02 Okt 2017, 23:22

Ja som si dal tu namahu a zratal som to uplne presne nech sa tu bavime exaktne.
Leon ST 1.4 tsi ma 349 ludi a 460 ludi ma leon 1.4 tsi 5F na spritmonitore.de. Spolu teda 809 ludi. Verim, ze sa zhodneme, ze to je uz relevantny udaj a vzorka s dostatocnou vypovednou hodnotou.
Cize ked si to zhrnieme z 809 ludi ma 22 ludi 4-5litrov, 109 ludi 5-6litrov, 441 ludi 6-7 litrov, 202 ludi 7-8 litrov, 32 ludi 8-9 litrov, 3 ludia 9-9,5 litrov, 0 ludi 10 a viac.
Cize statisticky Nino predstavuje to 0,3% ludi co maju na 1.4 tsi 9 litrov dlhodoby priemer. :super:
Tiez nepodstatna odchylka od priemeru je 8-9 litrov cca 4% ludi a 4-5 litrov cca 2,75% ludi

Relevantne udaje su:
14% ludi ma 5-6 litrov, 55% ludi ma 6-7 litrov, 25% ludi ma 7-8 litrov. To su relevantne udaje. Toto su fakty a ako vravela moja ucitelka na zakladnej skole cisla nepustia :lol:

To je posledna vec co pisem k spotrebe 1.4 TSI v tomto vlakne, chcel som aby tu boli nejake relevantne cisla, nie ze jedna babka povedala alebo, ze jeden moj kamarat ma.
Vobec to neberem osobne ani nic podobne. Kludne mozme o tom pokecat este na na dalsom stretku. Cita si to tu skratka vela ludi co sa rozhoduje ake auto si kupi a tu sa snazia najst informacie. Nemozme uvadzat spotrebu nejakeho motora na zaklade 0,3% ludi. To som chcel povedat tou nulovou vypovednou hodnotou. Lebo vzorka 0,3% ludi ma nulovu vypovednu hodnotu.
:handshake:
Seat Leon 5F ST, 1.4 TSI FR
MST air intake, 04E145704P TURBO, AMA Exhaust, Profituning chip, 184PS 306NM, VW GOLF mk7 GTI, APR stage 2, velky cooler, iPE turboback vyfuk, 337k 550nm

Užívateľov profilový obrázok
1soda
Člen SEAT Fórum lvl. 5000+
Člen SEAT Fórum lvl. 5000+
Príspevky: 11270
Dátum registrácie: 19 Apr 2009, 18:26
Auto: Nemam SEAT, som votrelec...
Pohlavie: Muž
Okres: BA - Bratislava

Re: SEAT LEON ST 1,4 92 KW ALEBO 110KW.

Príspevok od užívateľa 1soda » 03 Okt 2017, 07:13

Nejak nechapes stale pointu,ze relevantny udaj je kazdy,ktory dokaze dane auto vyprodukovat pri jazde . Ci je ta jazda v meste a uzivas si ,alebo je to mimo mesta a ides na cisla palubaku,ako vacsina tych na spritmonitore je jedno,. Ak dokaze dane auto vyprodukovat tu spotrebu,je to relevantny udaj a udaj,ktory patri do priemeru a bez ktoreho by sa pohybovali cisla v nezmysloch.
Ja zase pisem,ze nemozeme zatajovat udaje ,ktore su dosiahnute beznym uzivanim v mestskych podmienkach len preto,ze tebe sa to nepaci.

A to cosi kto kupy je jeho vec ....ja osobne by som tsi neodporucil nikomu,aj ked viem,ze tie novsie uz funguju.
Seat leon 2.0 tdi 150 ST FR 4drive,profituning 186/415 +decent upravy

Užívateľov profilový obrázok
1soda
Člen SEAT Fórum lvl. 5000+
Člen SEAT Fórum lvl. 5000+
Príspevky: 11270
Dátum registrácie: 19 Apr 2009, 18:26
Auto: Nemam SEAT, som votrelec...
Pohlavie: Muž
Okres: BA - Bratislava

Re: SEAT LEON ST 1,4 92 KW ALEBO 110KW.

Príspevok od užívateľa 1soda » 03 Okt 2017, 07:27

erik131 napísal:A čo také DPF v prípade motorov TDI? Nezanáša sa to v meste?

Predpokladám že čo ľudia tu na fóre, poznáme ako fungujú motory, ako sa k ním treba správať. Teda že motor treba zohriať, turbo treba dať dochladiť, že sa vypaľuje DPF, že TSI pri dlhodobo nízkych otáčkach tvorí karbon a podobne.
Lenže čo sa stretávam 70% mojich zákazníkov, toto absolútne neriešia. A už mnoho ľudí mi príde že práve DPF ich zrujnovalo, a pri otázke na trasy a využitie je odpoveď: jazda v meste 10-20km, nie na jeden záťah.
Oni chcú naštartovať a ísť, neriešiť čo treba spraviť aby motor ideálne fungoval. Ja viem je to pritiahnuté za vlasy, ale je to tak a tomu sa prispôsobujú aj automobilky, či už motormi, technikou, podvozkami atď. Proste auto pre masy ľudí.
Okrem toho ďaľší fenomén tejto doby (viem, niektoré automobilky to používajú pár rokov) je AdBlue, kde v meste vydrží nádržka 7-8tkm, na diaľnici aj 16tkm (cca 14l má nádrž)

Jazdím teraz Superb 2.0TDI 110kW, manuál. K tomu sa diesel hodí, pretože to má jazdiľ diaľnice a dlhé cesty. Na druhej strane mi vadí to, že motor má síce krásny mamuťí záťah ktorý začne pri 1800 a skončí pri 3200 otáčkach. V meste mi vadí pri 50tke dlhá 4.ka a krátka 3.ka. Naopak baví ma jazdiť diaľnicu keď idem 160, motor si točí nejakých 2800 otáčok a v pohodlí sa veziem. Spotrebu, nakoľko to je surový motor (1000km) neriešim, aktuálne jazdím priemer za 6,5l. 80% idem diaľnicu a obchvat.
Čo mi tiež vadí je že kým sa TDI zohreje olej na 80°C na mojom TSI už mám 8km 105°C. Samozrejme som si vedomí, že to je konštrukciou a efektivitou motora TDI vs TSI.

Jazdil som dlhodobo Octaviu 1.2TSI 81kW, ten motor je pre mestký a prímeststký režim úplne dostatočný. Svižný chod, okamžité zohriatie, a veľmi tichučký. To ako som jazdil v BA s 1.8TSI za 9l, som jazdil s Octaviou za 6,5-7l, diaľnicu 140km za 6,3l.

Čím viac modelov a motorov si skúšam, stále mi platí pravidlo. Ak dochádzam na diaľnici, okreskách 50km denne na záťah idem do TDI (ja do TDI nepôjdem nikdy, ale chápete ma :D) Naopak ak sa pohybujem každé ráno v zápche 15-20km, viac stojím ako idem, štartujem aj 5-6 krát kým spravím 50km, volím si TSI ktorý bude pre mňa ako užívateľa pohodlnejší. Možno nebudem jazdiť za 5l, ale spotreba nie je jediný parameter pri aute.
Stále sa ale bavím o novom a nie jazdenom aute, kde sa aj cena premietne inak. Diesel je pri nákupe stále o cca 1500 až 2000 eur drahší. Čo treba vedieť na tej spotrebe ušetriť.

Ak mas normalne vozidlo,vydrzi ti dpf cca 200-250tkm bez nejakych problemov. Ak vies ze raz za cas sa s autom vybehne mimo,je to o to lepsie . Pripadne ak mas rad sviznu jazdua nie na 1100otacky.

Ano,to co chce 90%ludi je sice tak ako pises,ale je to ich majetok a opicie navyky o nic sa nestarat uz musia znasat oni,ak sa cosi poje8e :). Takze ich pohodlnnost hraje do karat prave vyrobcom,ktori idu na kvantitu a zisk.

1.2 tsi cisto mesto nieje problem spravit 9-10,ak si zvyknuty na male tdi a jeho dynamiku. Ak ho porovnas s inymi benzinmi,ano,potom to zacne byt efektivnejsie na celkove cisla. To iste je aj pri 1.4tsi. Co ale nesuhlasim je jazda kde viac stojis ako ides ,tam je dizel efektivnejsi co sa tyka spotreby.
Ze nepojdes do tdi (nepochopim ta) je sice tvoja vec,ale je fajn,ze si pristupoval k prispevku objektivne :)

Dizel snad je pri nakupe drahsi o 1500-2000,ale ak kupujes na fizycku osobu je kazde auto nad 12-15 t eur cisty nezmysel ,keby si mal aj 4.9l spotrebu. Jednoducho su to vyhodene peniaze von oknom . Cize ak kupis dizel co stal 30.000e novy,za troch rokoch s najazdom 100tkm za 13 ,mozes je8at dpf,ci spotreby na tsi. Nedal si za auto 20 ani 25 ,mas moderne auto,vacsie,silnejsie a nic nezerie. Ukaz mi jedno tsi s vykonom 193ps a 400nm,ktore ma v 1600kilovom vozidle spotrebu 5.6l .

Ak sa mame bavit o mestskych zehlickach ako je fabia ci polo,tam v tsi problem nevidim. Inak by som volil radsej 1.6tdi s chipom. Ma to krutak ,spotreba sa nedviha ani pri dynamickej jazde a sportove to nieje rovnako ako ziadne ine vozenie od VW s mensim motorom.
Seat leon 2.0 tdi 150 ST FR 4drive,profituning 186/415 +decent upravy

Užívateľov profilový obrázok
lookisvk
Člen SEAT Fórum lvl. 3
Člen SEAT Fórum lvl. 3
Príspevky: 543
Dátum registrácie: 11 Okt 2015, 15:23
Auto: Leon 1P ('05-13)
Pohlavie: Muž
Okres: TN - Trenčín

Re: SEAT LEON ST 1,4 92 KW ALEBO 110KW.

Príspevok od užívateľa lookisvk » 03 Okt 2017, 07:51

Presne ako pise soda.... Ma mame v rodine uz asi 15 rokov tdicka viacero modelov sme presli od rotaciek po najnovsir CR v tiguane a musim povedat ze sme nikdy nemali problem s motormi.... Ano na leone mi odisla jedna tryska ale to berem ako normal zalezitost a riziko tam je nad 200.000 tisic.... Nikdy nam neodislo turbo ani nic take podobne...jazdi sa len tu v okoli TN prevazne kratke trasy tak ze motor sa akurat stihne ohriat na 90 a vypina sa.... Tsi by som sa bal kvoli jeho povesti a ak clovek hlada idealne auto do mesta tak by som siahol skor po uz spominanom yarise ako po koncernovom benzine...

Napísať odpoveď

Návrat na "Leon 5F"