Skúsenosti 2.0 Eco TSI BZ 190k (140kW)

Užívateľov profilový obrázok
1soda
Člen SEAT Fórum lvl. 5000+
Člen SEAT Fórum lvl. 5000+
Príspevky: 11295
Dátum registrácie: 19 Apr 2009, 18:26
Auto: Nemam SEAT, som votrelec...
Pohlavie: Muž
Okres: BA - Bratislava

Re: Skúsenosti 2.0 Eco TSI BZ 190k (140kW)

Príspevok od užívateľa 1soda » 02 Nov 2019, 10:53

Ono zatial stale tie emisie meraju len tak ledabolo,nie ked je funkncy plny plniaci tlak ,takze nemaju ako zistit ze to je chipnute ...a firmy co to robia si prezistuju ci to ma vyznam,ci to ma realny zaklad a ci to neumre ,meraju aj EGT tychto vozov. Takze tam sa lahko zisti ze uz 2010 leony mali EGT na hrane a po chipe to vedelo upiect turbo,preto je viac ako zrejme,ze po chipe to nema vyznam tlacit na maximalnu rychlost ci drzat ho niekde na okruhu na plno. Je to na hranie a obcasne pridavanie si ,nie na zavodenie. A benzinove veci ako 2.0tsi od VW s OPF vedia mat rovnaky vykon aj s OPF po chipe ,dokonca vacsi ako sa mi dostalo do usi na dvoch identickych kuskoch octavie RS 2.0tsi. Takze na overenych motorizaciach by som sa nebal chipu ,ale pri to 2.0tsi 190 je ten motor uz tak zlozity,ze tam by som to asi fakt bral ako ruletu.
Seat leon 2.0 tdi 184 Xperience Dsg

Užívateľov profilový obrázok
1soda
Člen SEAT Fórum lvl. 5000+
Člen SEAT Fórum lvl. 5000+
Príspevky: 11295
Dátum registrácie: 19 Apr 2009, 18:26
Auto: Nemam SEAT, som votrelec...
Pohlavie: Muž
Okres: BA - Bratislava

Re: Skúsenosti 2.0 Eco TSI BZ 190k (140kW)

Príspevok od užívateľa 1soda » 02 Nov 2019, 11:15

Ivan Ryban napísal:
02 Nov 2019, 10:29
DodoGT napísal:
02 Nov 2019, 08:52


Ja som s tou BiTDI max spokojny aj bez chipu to ide nadherne je to spriahnute vylucne so stvorkolkou a DSG a z miesta to krasne vyleti priebeh krutiaku je podla mna na Passat top od spodu po obmadzovac to taha ako lokomotiva tie turba tam robia presne to co maju skoda ze len par modelov tento motor ma... Seat nic Skoda jedien KodiaqRS VW Passat a Tiguan Audi nic a kto vie casom ci to ten motor ustoji v emisnej norme a pojde do pupav... Kazdopadne za mna palec hore k BiTDI 240k 500Nm. A este k tomu chipu na tento motor... no neviem motor to mozno zvladne ale prevodovka a haldex spojka po chipe s 650Nm... No ani jedno ani druhe nie je postavene na tento sialeny tlak... tak ze je to taka trosku ruska ruleta par odpalov z krizovatky a.....
mne sa to s tymi naftami nejako moc nezda.. proste sprevodovanie, otacky.. to sa nemoze vyrovnat benzinu. akoze pocitovo ano, krutak zatiahne a mas pocit, ze mas najsilnejsie auto ne ceste, ale zrazu tu tvoju lokomotivu zacne benzin polahky obiehat. Uz len ked porovnam zrychlenie Superb 280 TSI vs ten Passat BiTDi 240, proste to je bez sance, Passat po chipe na 300 koni mozno vyrovna Superb v serii na rozbehu (to je domena nafty..), tak do 100 km/h, ale 100-200+ mu benzin zase uteka. a to je Superb seria.. ked da kolega chipik aj do Superbu (a nemusi sa bat o prevodovku a spojku), tak uz ho ziadna nafta nikdy nedobehne :)
Superb 2.0tsi 280 vs passat tdi 240 v chipe na 295-300ps (co len dorovnava realny vykon toho superbu) - 100-200kmh je to tdi rychlejsie o 1 sekundu.
Zdat sa ti to nemusi,je to iny priebeh,kde to nema max vykon pri 6000ot,ale vela krat je sprevodovanie podobne a rozdiel je len v inej charakteristike zatahu. Podobny efekt som zazil pri 2.0tsi APR II ,na golfe tuto nasho kolegu ,kde to ma tak silne a taky krutak ,ze sa mi ten benzin prestal pacit pre jeho dizlovu charakteristiku,realne ale to bolo a je peklo na ceste. Takze su to len subektivne dojmy a dizel rovnako vykonny ako benzin bude vo vela pripadoch rychlejsi pre jeho krutiaci moment.
A ano,ked das chip aj do toho benzinu,bude to inde ,ale to uz bude vyssi vykon,nie rovnaky. Tam sa da napisat len jedno,2014-2018 TSI motory im vysli.


Ja osobne mat moznost kupit zase 184tdi leon a upravit si ho,alebo kupit ibizu cupru a upravit si ju ,obe s podobnymi km,kde to tdi by este vyslo snad aj lacnejsie ,mam velku dilemu,lebo leon s 220ps a 470nm bohate stacil ,bol vacsi a zral 6-8. Na ceste drzal lepsie ,je ergonomicky voci vodicovi asi najlepsie z koncernu a clovek sa v nom neciti ako vo vykladnej skrinke ,ako v ibize. Aj ked ta so svojim vykonom bola v inej galaxii ,no bola hodne mensia co bolo citit v zakrutach a dorovnat stabilitu leonu by si vyzadovalo dalsiu investiciu. Kde z tohoto najlepsie vychadza taky golf GTI 7 performance,co ale zase straca caro ,lebo to auto proste clovek musi kupit aj znacne stare ,dost draho.
Ono dilema.....ani jedno z vykonnych verzii sa dnes neda kupit vyhodne ,vsetci si to posuvaju,predavaju a kazdy to skurvi a mysli si,ake ma delo,aku legendu.Po tych skusenostiach s SK bazarov je to az do placu. Aby predaval golfa gti co mu tece voda z motora,alebo este smrdi od staforda,ktory oslintal zadne sedadla ze su opierky ako natrete spinavym kremom na topanky. Pripadne typek predava megana RS s tym,ze po buracke tam vymenil JEDEN ! predny tlmic za neoriginal,neda tam poje8any napis RS a tvari sa,ze to je jeho,pri hlbsom zistovani to je jeho stryka co vlastni audodielnu a skupuje buracky.
Po tychto skusenostiach sa necudujem ludom co nato maju ze si proste idu kupit nove auto ,smutne ale je,ze ani to nieje zaruka istoty ,pretoze to proste mechanici nevedia opravovat a na vasom aute zistuju prve zavady ktore tam vznikaju a to aj ked je to znacne drahsie vozenie ako jazdenka.A strata hodnoty noveho vozidla je dnes fenomenale vysoka uz po roku .

Ale toto ako vidim sa tyka par jedincov,tieto problemy ze hladat v aute cosi viac,par jedincov ktori maju radost z jazdy .Ta sa podari najst len v par modeloch aut a vela krat prekvapi ze to moze byt aj dizel,ale aj slabsi benzin. 90% ludi netusi ze to vie byt zabavne a beru to ako nutnost ,previezt sa v plavajucom a lenivom aute.
Aj preto tie auta upravujem a davam im aj do slabsich verzii lepsie komponenty,ktore posunu jazdu z bodu A-B na zabavnejsiu ,ostrejsiu a presnejsiu. A vela krat netreba vela .
Seat leon 2.0 tdi 184 Xperience Dsg

Napísať odpoveď

Návrat na "Motor"