Zmenil sa pocet prispevkov na stranu - z 10 na 15 - Temy maju teda menej stran (ziadne mazanie mimo automatu v off topic a bazar neprebehlo)

silenbloky - preco vymenit za cupra silenblok - video

Sem dajte ak mate nejake navody, dokumentacie, manualy
Napísať odpoveď
matrix77
Registrovaný člen SEAT Fórum
Registrovaný člen SEAT Fórum
Príspevky: 20
Dátum registrácie: 02 Okt 2009, 22:51
Auto: Leon 1M ('99-'05)
Pohlavie: Muž
Okres: BA - Bratislava

Re: silenbloky - preco vymenit za cupra silenblok - video

Príspevok od užívateľa matrix77 » 28 Okt 2010, 09:56

Caute,
nevie mi pls niekto povedat ako je to so silentblokmi na Leone 1P FR?
Ktore typy su tam pouzite?

Dik.
LEON FR 2.0 TFSI 147kw

Užívateľov profilový obrázok
ivco85
Registrovaný člen SEAT Fórum
Registrovaný člen SEAT Fórum
Príspevky: 25
Dátum registrácie: 12 Júl 2010, 23:39
Auto: Ibiza 6k ('93-'02)
Pohlavie: Muž
Okres: TT - Trnava

Re: silenbloky - preco vymenit za cupra silenblok - video

Príspevok od užívateľa ivco85 » 07 Feb 2011, 06:10

Zdravim pani,
vidim ze sa tu rozvírila celkom plodna debata na temu, ktora asi trapni vacsinu z nas.
Na zaklade toho co som precital su rozne ohlasy na silentbloky z Cupry, ktore vyplyvaju z toho, kto aku motorizaciu ma. Asi najviac problemove sa javia 1.2 HTP, 1.4 TDi a 1.9 TDi
Prilozim aj ja moju realnu skusenost.
Mam Ibu 1.9 TDI Sport 74 kw (chip na 96 kw), v lete 17 disky a taktiez Cupra silentbloky a mozem potvrdit to co tu pisu aj ini clenovia s rovnakou motorizaciou, teda neprijemne vibracie do karoserie do cca 1500 otacok. V podstate je pravda ze jazdit s PDckom pod 1500 ot je jeho podtacanie, co nerobi dobre ani samotnej spojke.
Ale problem je v tom (mozno to suvisi aj s chipom), ze pri tej nasej uzasnej 50 v obci neviem co mam mat zaradene, pretoze ist 50 na 4 znamena ze som presne niekde na tych 1500 ot a to sa mi trasie cele auto a zase chodit na trojke pri cca 2000 ot a viac sa mi zda blbe, pretoze akonahle kusok plynu navrch, hned to pyta 4. Takze v globale neviem s akym prevodovym stupnom jazdit v obci..:)
Rozmyslam nad tym vyhodit tieto silenbloky von a dat tam tie inovativne z Pola (alebo Tourana alebo Altey, vsetko su to tie so 4 ramenami vo vnutri), no zase mam obavy, kolko by tam vydrzali tie (kedze tam mam 17 disky s 205/40 R 17 pneu a tych cca 320 Nm krutak tiez robi svoje.).Takze mam velku dilnu co spravit, pretoze na jednej strane sa mi nepaci prejav toho auta s tymito blokmi, na druhej strane by som nerad po pol roku zase menil silentbloky a robil geometriu keby som sa rozhodol teraz pre vymenu.
Napadla ma taka idea, ako niekto navrhol na ceskom dieselpower fore, skusit do tych cuprackych navrtat sumerne po obvode 3 alebo 4 diery povedzme 8-kou vrtakom.
Co vy nato??
Co by bolo podla vas optimalne riesenie? teda zachovat tuhost karoserie, ale nestratit uplne komfort (vymenit za tie inovativne s rizikom kolko pri mojich parametroch vydrzia, alebo skusit modifikovat tie cupracke spominanymi dierami)
P.S. aky je pomer zivotnost modifikovane vs Cupra (vydrzia tieto modifikovane viac ako tie uplne obycajne?)
aky je pomer komfortu modifikovane vs Cupra (eliminuju sa pouzitim tychto mod. neprijemne vibracie, ktore sa objavuju s cupra blokmi?)
Za rady a nazory vopred Dakujem
Ivan
HardVWorker
Seat Ibiza 1,9 TDI Sport

Napísať odpoveď

Návrat na "Navody"