motorsport brzdy Center Tecno Freno CTF

Nase aj ine stale ponuky
Pravidlá fóra
Váš inzerát musí obsahovať aspon stručný popis čo to je, hlavne z názvu témy musí byť každému jasné, o čo ide.
Ďalej sa v ňom musí nachádzať aspon jedna
FOTKA predávanej veci, samozrejme ak je to možné neak rozumne odfotiť - ak predávaš napr. nárazník a nedáš foto, inerát automaticky DELETE
Musí tam byť aj kontakt a to buď telefonický alebo emailová adresa - ak tam nieje, inzerát DELETE ( toto neplatí pre aktívnych členov klubu, tím píšte ss, alebo priamo do inzerátu )


Upozornujem na dodrziavanie pravidla na offtopic
http://seatclubslovakia.com/viewtopic.php?f=111&t=5711

PS: Ak som na niečo zabudol, alebo máte ešte niečo čo by sem mohlo byť píšte mi ss (admin/moderator) nech je tu poriadok ďakujem.

s pozdravom
Vas Management
Užívateľov profilový obrázok
delMAR
Člen SEAT Fórum lvl. 2
Člen SEAT Fórum lvl. 2
Príspevky: 126
Dátum registrácie: 21 Máj 2009, 20:40
Auto: Inca ('95-'03)
Pohlavie: Muž
Okres: BA - Bratislava

motorsport brzdy Center Tecno Freno CTF

Príspevok od užívateľa delMAR » 09 Feb 2010, 17:59

Damy a pani,
s radostou vam oznamujem, ze som dostal vyhradne zastupenie na brzdy Center Tecno Freno...20 rocna tradicia vo vyrobe zavodnych brzd s certifikatmi TUV a ABE, samozrejme "heat treated"

Ponuka zahrna:
1.brzdove kotuce
a) s plavajucim stredom - model Composito
b) vrtane resp. drazkovane kotuce - model RS/DTM
c) ciste kotuce - Gr.N

2.brzdove platnicky
a) special
b) race
c) endurance

3.brzdove hadicky

...pre potesenie oka par obrazkov nizsie...

Obrázok
http://imgupload.sk/images/5ne1wfzy4t0dpot5uxqm.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrázok
http://imgupload.sk/images/6q9mhusm8hbu290bm8e.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrázok
http://imgupload.sk/images/6y0l58s2gj69onz7ok3n.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrázok
http://imgupload.sk/images/rk1wgijmywmpkixr199z.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;


Samozrejme Seat Club Slovakia bude mat vyraznejsie zlavy ako bezny obcan...staci len napisat
Cupra R turbular nerez zvody + no cat=nerez intermediate pipe, CTF modelo Composito - plavajuci stred, gulockovy Garrett GT2871R
moja tema - http://www.seatclubslovakia.com/viewtop ... &sk=t&sd=a" onclick="window.open(this.href);return false;

Užívateľov profilový obrázok
valecek
Člen SEAT Fórum lvl. 5
Člen SEAT Fórum lvl. 5
Príspevky: 2749
Dátum registrácie: 24 Nov 2008, 13:30
Auto: Srdcom SEAT, ale...
Pohlavie: Muž
Okres: KE - Košice
Bydlisko: kosice-kvp
Kontaktovať užívateľa:

Re: motorsport brzdy Center Tecno Freno

Príspevok od užívateľa valecek » 09 Feb 2010, 21:38

nice nice :P
EX seat leon top sport, audi A4 B7 3 tdi 4x4 quattro S-line 150 kw update to 176 kw

Užívateľov profilový obrázok
tunerko
Člen SEAT Fórum lvl. 5
Člen SEAT Fórum lvl. 5
Príspevky: 4224
Dátum registrácie: 27 Okt 2008, 22:13
Auto: Cordoba ('93-'02)
Pohlavie: Muž
Okres: BA - Bratislava
Bydlisko: Bratislava

Re: motorsport brzdy Center Tecno Freno

Príspevok od užívateľa tunerko » 09 Feb 2010, 22:33

predne kotuče na seat ibiza cupraR 1.8T 179 PS modelovy rok 2000-2002
rozmery 305x28mm 4x100
kotuč hladky Nkovy z plavajucim stredom...
how much?

pripadne aj dosky do 4piestu Brembo k tym brzdam
aky je rozdiel medzi race a aendurance???
ktore sa najlepšie hodkia k Nkovym diskom?
VW Touareg 6.0 W12 rodinné SUV
Seat Cordoba coupe cupra 6k2 1,8T 115kw trošku poladena seria stale v progrese
Seat Leon Supercopa 1M továrenský špeciál
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 ->1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm minulosť
Komplexné autoservisné služby, opravy motorov, podvozkov, bŕzd, čistenie turbín, atď.. servisne prehliadky, Diagnostika VAG 17.8, priprava + zabezpečenie STK+Ek+KO, plnenie a servis klimatizácii, geometria atď.....
Individuálne riešenia výkonnostných a konštrukčných úprav

Užívateľov profilový obrázok
delMAR
Člen SEAT Fórum lvl. 2
Člen SEAT Fórum lvl. 2
Príspevky: 126
Dátum registrácie: 21 Máj 2009, 20:40
Auto: Inca ('95-'03)
Pohlavie: Muž
Okres: BA - Bratislava

Re: motorsport brzdy Center Tecno Freno

Príspevok od užívateľa delMAR » 11 Feb 2010, 09:12

taky rozmer kotucov som v katalogu CTF ani nenasiel:(
napisal som do vyroby, snad pomozu...
platnicky RACE su urcene specialne na rally, cize nie su bezne dostupnym maloobchodnym tovarom.
ENDURANCE su odvodene z Race len maju iny pomer pridany zmesi (keramika, karbon, atd) a tie sa bezne predavaju, no tiez ich CTF nevyraba na kazde auto, preto sa treba vzdy pytat. Koeficient trenia 0.69 pri 600C, vlastnostami velmi podobne Ferodam DS3000, len by mali vydrzat dlhsie, CTF publikuje lepsiu vydrz az o 30% oproti konkurencii a o 18% zvyseny koef trenia (tych 0.69 je uz fakt hodne)
Cupra R turbular nerez zvody + no cat=nerez intermediate pipe, CTF modelo Composito - plavajuci stred, gulockovy Garrett GT2871R
moja tema - http://www.seatclubslovakia.com/viewtop ... &sk=t&sd=a" onclick="window.open(this.href);return false;

Užívateľov profilový obrázok
blesk
Člen SEAT Fórum lvl. 4
Člen SEAT Fórum lvl. 4
Príspevky: 1895
Dátum registrácie: 08 Sep 2009, 16:19
Auto: Srdcom SEAT, ale...
Pohlavie: Muž
Okres: BA - Bratislava

Re: motorsport brzdy Center Tecno Freno

Príspevok od užívateľa blesk » 11 Feb 2010, 11:25

0,69 pri 600 st je vymakana hodnota, DS3000 a Pagid Grey teda pre bezneho smrtelnika optimalne race platne maju Cf pri tychto teplotach zhodne 0,62. zaujimave by bolo ake maju CF pri nizssich teplotach.
ex black Cupra R 225hp, 10/2003
moje ex auto: http://www.seatclubslovakia.com/viewtop ... 598#p63598" onclick="window.open(this.href);return false;

teraz: RWD mania

Užívateľov profilový obrázok
tunerko
Člen SEAT Fórum lvl. 5
Člen SEAT Fórum lvl. 5
Príspevky: 4224
Dátum registrácie: 27 Okt 2008, 22:13
Auto: Cordoba ('93-'02)
Pohlavie: Muž
Okres: BA - Bratislava
Bydlisko: Bratislava

Re: motorsport brzdy Center Tecno Freno

Príspevok od užívateľa tunerko » 11 Feb 2010, 12:02

budem musieť meniť asi kotuče a platne tak ked zistiš daj vedieť....
VW Touareg 6.0 W12 rodinné SUV
Seat Cordoba coupe cupra 6k2 1,8T 115kw trošku poladena seria stale v progrese
Seat Leon Supercopa 1M továrenský špeciál
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 ->1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm minulosť
Komplexné autoservisné služby, opravy motorov, podvozkov, bŕzd, čistenie turbín, atď.. servisne prehliadky, Diagnostika VAG 17.8, priprava + zabezpečenie STK+Ek+KO, plnenie a servis klimatizácii, geometria atď.....
Individuálne riešenia výkonnostných a konštrukčných úprav

Užívateľov profilový obrázok
jordi
Člen SEAT Fórum lvl. 5
Člen SEAT Fórum lvl. 5
Príspevky: 2523
Dátum registrácie: 11 Aug 2008, 22:13
Auto: Srdcom SEAT, ale...
Pohlavie: Muž
Okres: TN - Trenčín
Bydlisko: TN
Kontaktovať užívateľa:

Re: motorsport brzdy Center Tecno Freno

Príspevok od užívateľa jordi » 11 Feb 2010, 12:15

takze hod cenu na:
312x25mm + platnicky - leon Cupra, Octa I RS
256x22mm + platnicky - Leon Cupra, Octa I RS

popripade predne 280x22 na Leona :D

vsetky typy a ceny na tieto rozmery, vdakaaa
Skoda Superb combi 2.0TDI
ex Seat Ibiza 6J 2.0TDI FR Bocanegra

Užívateľov profilový obrázok
delMAR
Člen SEAT Fórum lvl. 2
Člen SEAT Fórum lvl. 2
Príspevky: 126
Dátum registrácie: 21 Máj 2009, 20:40
Auto: Inca ('95-'03)
Pohlavie: Muž
Okres: BA - Bratislava

Re: motorsport brzdy Center Tecno Freno

Príspevok od užívateľa delMAR » 12 Feb 2010, 14:58

Jordi 4 U...
predne kotuce:
model Composito - s plavajucim stredom 650Eur/par
model RS/DTM (drazkovany,vrtany) - 340Eur/par
model Gr. N (hladky kotuc) - 317Eur/par
+ predne platnicky 124Eur

zadne kotuce:
model Composito - 430Eur/par
model RS/DTM - 180Eur/par
model Gr. N - 122Eur/par
+ zadne platne 72Eur

Podla mna do zadu je zbytocnost davat plavajuci stred, ak nebudes chciet ist na okruh tak do predu tiez...keby nieco tak SS
Cupra R turbular nerez zvody + no cat=nerez intermediate pipe, CTF modelo Composito - plavajuci stred, gulockovy Garrett GT2871R
moja tema - http://www.seatclubslovakia.com/viewtop ... &sk=t&sd=a" onclick="window.open(this.href);return false;

Užívateľov profilový obrázok
valecek
Člen SEAT Fórum lvl. 5
Člen SEAT Fórum lvl. 5
Príspevky: 2749
Dátum registrácie: 24 Nov 2008, 13:30
Auto: Srdcom SEAT, ale...
Pohlavie: Muž
Okres: KE - Košice
Bydlisko: kosice-kvp
Kontaktovať užívateľa:

Re: motorsport brzdy Center Tecno Freno

Príspevok od užívateľa valecek » 12 Feb 2010, 16:08

dopredu brembo a dozadu 288 a vyrobis si vlastne adaptery tak ako ma Javorcik :slintam: slina po zem.
EX seat leon top sport, audi A4 B7 3 tdi 4x4 quattro S-line 150 kw update to 176 kw

Užívateľov profilový obrázok
delMAR
Člen SEAT Fórum lvl. 2
Člen SEAT Fórum lvl. 2
Príspevky: 126
Dátum registrácie: 21 Máj 2009, 20:40
Auto: Inca ('95-'03)
Pohlavie: Muž
Okres: BA - Bratislava

Re: motorsport brzdy Center Tecno Freno

Príspevok od užívateľa delMAR » 19 Mar 2010, 14:28

takto nejako to vyzera ked to je nahodene
Obrázok
323x28 Cupra R kotuc
Cupra R turbular nerez zvody + no cat=nerez intermediate pipe, CTF modelo Composito - plavajuci stred, gulockovy Garrett GT2871R
moja tema - http://www.seatclubslovakia.com/viewtop ... &sk=t&sd=a" onclick="window.open(this.href);return false;

Užívateľov profilový obrázok
blesk
Člen SEAT Fórum lvl. 4
Člen SEAT Fórum lvl. 4
Príspevky: 1895
Dátum registrácie: 08 Sep 2009, 16:19
Auto: Srdcom SEAT, ale...
Pohlavie: Muž
Okres: BA - Bratislava

Re: motorsport brzdy Center Tecno Freno

Príspevok od užívateľa blesk » 19 Mar 2010, 14:37

skvele, ake to je zatial pocitovo? odvaz este prosim ta tie povodne kotuce (zodrate budu o malo lahsie ale to je detajl)
ex black Cupra R 225hp, 10/2003
moje ex auto: http://www.seatclubslovakia.com/viewtop ... 598#p63598" onclick="window.open(this.href);return false;

teraz: RWD mania

Užívateľov profilový obrázok
allsheFR
Člen SEAT Fórum lvl. 5
Člen SEAT Fórum lvl. 5
Príspevky: 3325
Dátum registrácie: 23 Sep 2009, 14:16
Auto: Nemam SEAT, som votrelec...
Pohlavie: Muž
Okres: DE - Nemecko
Kontaktovať užívateľa:

Re: motorsport brzdy Center Tecno Freno

Príspevok od užívateľa allsheFR » 09 Aug 2010, 11:12

mam otazku. ako by mali byt otocene drazky na kotuci? smerujuce do predu, alebo smerujuce dozadu tak ako to mas na tom poslednom obrazku?

ja som ich nahodil tak ako to vidime na tom poslednom obrazku, ze drazky smeruju do zadu.. no nemam dobry pocit (mam sice ine brzdy ale ide mi o princip) na nete som nasiel xy fotiek drazkovanych brzd, aj na cestach som videl, a 95% maju opacne. drazky smeruju do predu auta, nie do zadu. mozem to skusit prehodit opacne?
Obrázok

Užívateľov profilový obrázok
maxking
**SEAT Club**
**SEAT Club**
Príspevky: 1173
Dátum registrácie: 10 Dec 2009, 15:03
Auto: Srdcom SEAT, ale...
Pohlavie: Muž
Okres: PK - Pezinok

Re: motorsport brzdy Center Tecno Freno

Príspevok od užívateľa maxking » 09 Aug 2010, 11:20

podľa mňa je to na fotke úplne v poriadku, otáčaním kolesa odstredivou silou idú piliny fuč....
https://www.youtube.com/watch?v=1-RmGzk ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Užívateľov profilový obrázok
allsheFR
Člen SEAT Fórum lvl. 5
Člen SEAT Fórum lvl. 5
Príspevky: 3325
Dátum registrácie: 23 Sep 2009, 14:16
Auto: Nemam SEAT, som votrelec...
Pohlavie: Muž
Okres: DE - Nemecko
Kontaktovať užívateľa:

Re: motorsport brzdy Center Tecno Freno

Príspevok od užívateľa allsheFR » 09 Aug 2010, 11:29

preco potom vacsina auto co vidavam na cestach s drazkovanymi brzdami (trebars v kosiciach Dodge Challenger SRT8) maju brzdy otocene tak, ze drazky smeruju dopredu, nie dozadu.
Obrázok

Užívateľov profilový obrázok
maxking
**SEAT Club**
**SEAT Club**
Príspevky: 1173
Dátum registrácie: 10 Dec 2009, 15:03
Auto: Srdcom SEAT, ale...
Pohlavie: Muž
Okres: PK - Pezinok

Re: motorsport brzdy Center Tecno Freno

Príspevok od užívateľa maxking » 09 Aug 2010, 11:35

netuším, som to konzultoval aj s kolegom, a vraj to má byť takto...
https://www.youtube.com/watch?v=1-RmGzk ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Napísať odpoveď

Návrat na "Stale ponuky"